dilluns, 20 de novembre del 2017

Hola !  Som la classe de Cicle  Inicial !

Curs 2017-2018

PER  QUÈ  ENS  AGRADA  LLEGIR ?

-Alba : Perquè em fa estar tranquil.la abans d'anar a dormir.

-Elsa : Per llegir contes als nens quan sigui mestra.

-Gabriel : Perquè puc entendre els WhatsApps

-Naia : Per a poder entendre els cartells.

-Noa : Perquè aprenc coses noves.

-Paula : Perquè em fa crèixer.

-Alexia : Perquè em fa viure coses noves.

-Ainara : Perquè m'il.lusiona.

-Mireia : Per viure aventures.


US  PRESENTEM  LES  NOSTRES  JOGUINES  PREFERIDES  


-Alba : el meu  osset   Lili.

-Elsa : la meva nina Martina.

-Gabriel : el meu gosset Danquito.

-Naia : la meva nina Laia.

-Noa : el meu nino Martí.

-Paula : el meu osset Edu.

-Alexia : la meva nina Emma.

-Ainara : el meu gosset salsitxa Niula.

-Mireia : la meva goseta Mingueta.

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada